Service en garantie
Op onze boeketten bieden wij 7 dagen versgarantie. Alles over deze garantie vind je op deze pagina.
De 3 meest gestelde vragen over service en garantie
Hoe werkt de 7 dagen versgarantie?
De 7 dagen versgarantie houdt in dat de bloemen minimaal 7 dagen moeten blijven staan. Bloemen zijn natuurproducten, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit onverhoopt tegenvalt. Is dit het geval stuur dan een mail naar foutje@bloemenvanblok.nl. Beschrijf daarin je klacht en voeg het liefst foto's toe die je klacht ondersteunen. Wij bekijken de klacht en komen dan samen met jou tot een oplossing. Trouwens, wil je nog langer kunnen genieten van je bloemen? Dan hebben we een paar handige tips over hoe je je bloemen nog langer mooi kunt houden.
Hoe dien ik een klacht in?
Elke dag doen wij ons best om alle boeketten zo mooi mogelijk te maken en zo goed mogelijk te bezorgen. Is er nou net met jouw bestelling iets mis gegaan? Onze excuses!
Je kunt in dat geval een mailtje sturen naar foutje@bloemenvanblok.nl. Vermeld hierbij duidelijk het ordernummer en voeg foto's toe van het boeket. Zo kunnen wij ook zien wat er fout is gegaan en het de volgende keer beter doen.
Kan ik het boeket retourneren?
Helaas, omdat bloemen een beperkte houdbaarheidsdatum hebben zijn zij uitgesloten van het herroepingsrecht.
Bloemen bestellen en bezorgen
Wil je iemand verrassen? Of een vriend of vriendin een hart onder de riem steken? Laat dan zo'n prachtig boeket van Bloemen van Blok bezorgen. Bestellen kan eenvoudig online.
Bloemenabonnementen
Wekelijks, tweewekelijks of maandelijks een bos verse bloemen op tafel. Bestel dan een bloemenabonnement. Eénmalig afsluiten en tot wederopzegging automatisch de mooiste seizoensbloemen op tafel of toonbank.