Home » Klantenservice

Klantenservice van Blok

Heb je een vraag over een van onze boeketten of over hoe wij werken? In de meeste gevallen vind je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

De 5 meest gestelde vragen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Op prive adressen bezorgen wij tussen 09:00 en 18:00 uur. Op zakelijke adressen leveren wij tijdens kantooruren. Een exacte bezorgtijd kunnen wij helaas niet garanderen.

Kan ik vandaag nog bestellen?

Zeker kan dat. Bestel je voor 14:00 uur, dan leveren wij het boeket nog dezelfde dag.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden de volgende betaal mogelijkheden: iDeal, CreditCard, Paypal, Afterpay en op rekening voor zakelijke klanten.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Kies een mooi boeket en klik op 'bestel'. Je winkelmand wordt nu zichtbaar. Onder het boeket kun je nu de kortingscode invoeren.

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Kies eventueel een kaartje en vul de gewenste tekst in. Klik op 'Ga verder'.
3. Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een vaas of chocolade. Klik op 'Ga verder'.
4. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres en daarna de bezorgdatum in en klik op 'Naar afronden'.
5. Je bent nu bij Stap 3: Afronden. Vul jouw eigen gegevens in en klik op 'Naar overzicht'.
6. Je bent nu op de laatste pagina. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op 'Afrekenen'.
7. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging.

Schermafbeelding 2020-02-14 om 13.16.02