Home » Wijzigen en annuleren

Bestellingen wijzigen of annuleren

Heb je een boeket besteld maar wil je toch nog graag iets wijzigen? Geen probleem, op deze pagina lees je hoe je dat het best en het snelst kunt doen. 
Vind je het antwoord niet op deze pagina, neem dan contact met ons op.

De meest gestelde vragen over wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als wij jou bestelling nog niet verwerkt hebben of als de bezorger nog niet onderweg is, dan kun je nog een wijziging doorvoeren in je bestelling.

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bestelbevestiging, wijzigen kun je doorgeven door te antwoorden op deze bestelbevestiging. 

Zit er niet veel tijd tussen het bestellen en het moment dat jij wilt dat wij jouw boeket gaan bezorgen? Dan kun je het best telefonisch contact met ons opnemen. De kans is dan groter dat wij nog een aanpassing aan je bestelling kunnen doen. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren. Doe dit echter wel zo snel mogelijk nadat je de bestelling hebt geplaatst. Zijn wij al met jouw boeket bezig of is de bezorger al onderweg, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Je kunt je bestelling annuleren door de bestelbevestiging te beantwoorden of door contact met ons op te nemen.

Tips om je bloemen te schikken.